Eestisuguses väikeses riigis pole ühtigi lihtne karmis konkurentsis ellu jääda. Raadiojaamade turul on üsna kibe konkurents, kuna kuulajaid pole nii palju nagu mõnes suures riigis, näiteks Ameerika Ühendriikides või Saksamaal. Sellepärast on iga kõrvapaar väga tähtis ja mõnikord pannakse nendeni jõudmiseks päris palju raha turundustegevuste alla.

Kindlasti üks olulisemaid viise on korralikult läbi mõelda, kes on konkreetse raadiojaama põhiline kuulaja. Asi on selles, et kuulaja profiili tundmine aitab kindlustada selle, et reklaam või muud turundustegevused päriselt inimesi kõnetavad. Vastasel juhul läheb kogu panustatud raha raisku, sest inimesed mõtlevad: „Ah, see minusuguste inimeste jaoks mõeldud raadio küll pole“.

Otse loomulikult on vaja olla ka hea emotsioonidega mängija või vähemalt nende esiletooja. Inimesed teevad tihti emotsioonidele üles ehitatud otsuseid. Seejuures tasub ühele tuntud raadiojaamale sarnaselt leida kindlat tüüpi mõtlemisviisiga inimesi, näiteks konkreetse näite põhjal positiivsusele rõhumine. Sky Plus on juba aastaid öelnud, et nad on kõige positiivsem raadio ja see on paratamatult meelitanud ligi inimesi, kellele taoline lähenemine meeldib ehk teisisõnu – kes on ise positiivse mõtlemisviisiga.

Turundustegevuste hulgas on tähtsal kohal auhinnamängud. See ei tähenda, et igal juhul peaks hakkama ohtralt raha auhindade alla panema. Ei, selliseid asju saab alati teha koostöös mõne lahke firmaga, kelle nime küllaga auhinnamängu kajastamise ajal ka mainitakse. Sellised mängud toovad alati palju inimesi juurde, kuna kellele ei meeldiks mõte sellest, et ühe telefonikõne või SMS kaugusel võib olla puhkusereis või uus auto?

Välireklaame tasub alati panna teede äärde, sest oluline osa raadiokuulajatest teeb seda just nimelt autos. Neljarattalises istudes võib tekkida mõte: „Ma tavaliselt kuulan ju seda raadiot, aga praegu küll ei viitsi nii kaua jaamu kerida.“ Just sellisteks hetkedeks on suurepärane viis panna tee äärde laiamõõtmeline plakat, kuhu on kirja pandud raadiojaama konkreetne sagedus.

Muidugi tasub katsetada ka võimalusi ühendamaks erinevaid internetipõhiseid tegevusi ja raadiojaama programme. Selleks on palju võimalusi, näiteks vahvate auhinnamängude näol, mille käigus tuleb oma arvamuse kuuldavaks teha Facebookis või Twitteris.