Tänapäeval tahavad enamus firmasid enda tooteid ja teenuseid reklaamida internetis, kuna inimeste tähelepanu on koondunud infotehnoloogilistele seadmetele. Internetis on võimalik kohandada reklaame sedaviisi, et sinu promotsioone näeksid konkreetsete huvidega inimesed. Vahel on võimalik näiteks Facebooki reklaamide keskkonda kasutades isegi panna täpselt kirja kasutaja vanus, asukoht ja hobid. Niivõrd võimsale reklaamimootorile pole loomulikult võimalik vastu panna ei televisioonil ega trükimeedial, ent sellegipoolest on mitmeid ettevõtte tüüpe, mille puhul tasub mõelda julgelt raadioreklaami peale.

Jaekaubandus

Toidupoodidel ja mitmetel muudel jaekaubandusega tegelevatel ettevõtetel tasub kindlalt raadioreklaami tellimist kaaluda, sest raadiot kuulavad väga paljud erinevate taustadega inimesed. Suure tõenäosusega lähevad need samad kuulajad lähipäevil poodi või hakkavad mitme kodu lähedal asuva supermarketi vahel valima. Kui nad on eelnevalt kuulnud raadiost, et just ühes neist on parasjagu käimas priske soodusmüük, siis võivad nad otsustada kindla poe kasuks.

Autokaubad

Väga paljud autojuhid kuulavad raadiot, nii et autotarvete reklaam jõuab vägagi õige kuulajani. Tõsiselt tasub kaaluda ka uute või kasutatud autode reklaami, sest nii mõnigi juht ei pruugi olla sugugi rahul oma praeguse masinaga. Uue neljarattalise hankimine võib olla ainult ühe raadios kuuldud reklaami kaugusel.

Üritused ja festivalid

Suured sündmused on suurepäraselt sobivad raadios reklaamimiseks, sest nende kaudu kutsutakse kohale laiemaid rahvamasse. Kontserditelt võib leida pigem inimesi, kellele meeldib muusikat kuulata ja kes naudivad heade lauljate tämbrit – loomulikult kattub see osaliselt raadiokuulajatega. Seejuures tasub vaid meelde tuletada, kui suure osa raadiojaamade repertuaarist moodustavad erinevate bändide ja solistide loomingud.

Reisipakkumised

Inimestele meeldib ikka minna kuumema päikese alla, et veidi akusid laadida ja tulla tagasi Eestisse tervemana ning puhanuna. Tegemist on üsna universaalse sooviga, kui jätta kõrvale rahalised aspektid – mõned inimesed saavad lubada teistest kallimaid reise. Igal juhul on raadio hea koht turismibüroodele oma reklaamide esitamiseks ja siiamaani on seda võimalust ka üsna hästi ära kasutatud. Nii mõnedki turismifirmad on vaadanud tavalistest reklaamidest kaugemale ja on panustanud erinevatesse auhinnamängudesse. Sellised tegevused toovad veelgi rohkem inimesi juurde, kuna säilib võimalus, et just konkreetne auhinnamängul osaleja võidab endale ja ehk isegi tervele perele puhkuse Egiptusesse või Kanaari saartele.